Få mere eksponering med 

fremhævet annoncering

Fremhævede annoncer modtager i gennemsnit over 200 procent flere emnebesøg og leads pr. måned sammenlignet med ikke-fremhævede ejendomme. 

Annoncen bliver vist, når der er et match mellem ejendomstype, størrelse og det geografiske område (nærliggende eller præcise). 

Kort om fremhævet annoncering 

En fremhævet annonce er en intelligent profileringsannonce, der bliver vist i et særskilt banner på Ejendomstorvet.dk - enten på forsiden eller i resultatlisten, afhængig af produktet du vælger. Med en fremhævet annonce sikrer du, at din ejendom/lokale bliver vist øverst i søgeresultaterne og samtidig opnår eksponering i nærliggende områder uden for den lokalesøgendes originale søgning. 

Derudover inkluderes en liste- og emnefremhævning i et særskilt banner i alle relevante søgeagenter - også selvom annoncen har været udsendt til tidligere søgeagenter. 

Produktudvalg

Liste- og emnefremhævning

Small - 10.000 visninger (løbetid ca. 1 uge)

- Øverst i søgeresultater

- Inkludering i søgeagent

- Visning i nærområder

Liste- og emnefremhævning

Medium - 20.000 visninger

(løbetid ca. 2 uger)

- Øverst i søgeresultater

- Inkludering i søgeagent

- Visning i nærområder

Liste- og emnefremhævning

Large - 50.000 visninger

(løbetid ca. 4 uger)

- Øverst i søgeresultater

- Inkludering i søgeagent

- Visning i nærområder

Forside-fremhævning

40.000 visninger

(løbetid ca. 3 uger)

- Fremhævning på forsiden

- Kampagne på Facebook

g

ggg

Ofte stillede spørgsmål

Hvem vil se min fremhævede annonce?

Alle lokalesøgende i det nærliggende område, som søger efter din lokaletype og -størrelse. Fremhævninger på resultatlisten bliver vist øverst i søgelisten i et separat fremhævet bånd, når der er et match mellem lokaletypen og størrelsen af lokalet (sidstnævnte, margin på +-20 procent). Jo tættere søgeområdet ligger på din fremhævede annonce, jo højere vil den ligge i søgeresultaterne. 

Hvornår tæller en visning?

Alle fremhævede annoncer måles i antal visninger og tælles ud fra, hvorvidt en lokalesøgende er blevet eksponeret for fremhævningen. Det betyder, at en visning først tæller, når den fremhævede annonce vises i resultatlisten. 

Hvor lang tid vil min annonce-fremhævning vare?

Der er ikke lige mange lokalesøgende i alle områder af Danmark. Hvor hurtigt visningerne opbruges er derfor afhængig af området, der søges i, men også lokaletypen og størrelsen. En forsidefremhævning vil dog typisk vare 3 uger, mens en resultatlistefremhævning på 50.000 visninger kan vare op til 6 uger. 

Hvornår giver det mening at fremhæve en annonce?

Med tiden vil aktive annoncer på Ejendomstorvet.dk ryge længere ned på søgeresultatlisten. Det kan betyde færre besøg og leads end i begyndelsen af annonceringsperioden. Derfor anbefaler vi en fremhævning efter ca. tre måneder, hvor din annonce eksponeres i toppen af søgeresultatlisten og derigennem får mere synlighed på portalen. I den forbindelse kan fremhævningen også være med til at styrke dialogen med sælger, der gerne vil se flere resultater. 

Du kan også bestille en fremhævning tidligt i annonceringsperioden, hvis du ønsker at eksponere emnet for brugere, der søger i de nærliggende områder. Eksempelvis kan du promovere en ny bydel eller forstad, hvor udbudsprisen typisk er lavere, men ikke har lige så stor søgetrafik som f.eks. bycentrum. På den måde kan du eksponere et emne udenfor det postnummer eller by, som brugeren typisk søger på. 

Det siger vores medlemmer

"Hos CBRE har vi siden 2017 støttet og anvendt fremhævet annoncering på Ejendomstorvet.dk Vi har haft fremhævninger på både forsiden og på emne/listevisningen og det har haft overraskende god effekt for CBRE, hvilket selvfølgelig er rigtig positivt. Enkelte emner er steget ret markant i emnebesøg, hvilket øger mulighederne for at få solgt/udlejet vores emner. Ejendomstorvet.dk er fortsat en særdeles vigtig platform for os i Ejendomsbranchen."  

Niels Cederholm, tidligere direktør CBRE

"Hos Estate Concept, erhvervsmægler på Frederiksberg, har en stærk visuel identitet og gennemtænkt markedsføring været hjørnesten i udlejning og salg af erhvervsejendomme siden starten af 2009. 

I forbindelse med markedsføringen og salget af en erhvervsejerlejlighed i Indre København havde vi særlig gavn af Ejendomstorvets fremhævede annonceringsprodukt. En fremhævning, som skabte markant flere hits og medvirkede til et godt salg."

Jacob Lefévre, Indehaver Estate Concept

Praktisk information 

Fakturering: 

Afregning sker umiddelbart efter bestilling via fremsendt faktura fra Ejendomstorvet.dk. 

Vilkår: 

Hvis sagen bliver solgt, deaktiveret, sat i bero, går retur eller anden form for afbrydelse af udbuddet, refunderes det betalte beløb ikke. Bestillinger af fremhævede annoncer tilhører specifikke sagsnumre og kan derfor ikke overføres til andre sager. 

salgsmateriale

Fremhævet annoncering er en god måde at styrke dialogen med en kunde, som ønsker at se flere resultater. Download vores pjece om fremhævet annoncering og tag den med til dit næste kundemøde: 

Built with